سوزدل
قربونت برم خدا چقدر غریبی رو زمین 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمداران بی نشان و آدرس aflakyan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نامه ای ازطرف خدا

تا حالا شده احساس تنهایی کنی.فکر کنی که هیچ کسی نیست که تورو بفهمه.آره حتما شده تو این مواقع سعی می کنی که چه حرکتی انجام بدی؟ خیلی از ماها می ریم پیش یکی از نزدیک ترین دوستانمون تا با درد و دل کردن با اون یه کم سبک بشیم.اما حتما باز هم برات این اتفاق افتاده که همون دوستت که از نظرت سنگ صبورته برای تو وقت نداشته باشه و باید به کارهای خودش برسه. اون وقت چی؟دیگه به نظرت کی هست؟ خب من اینجا می خوام یه دوست رو معرفی کنم که میلیون ها ساله که همه می شناسنش از بزرگ و کوچیک، پیر و جوون، زن و مرد،دوستی که همیشه برای همه ما وقت داره همیشه به فکر ماست همیشه خیر و صلاحمونو می خواد اما ما بی معرفتها خیلی وقتا از یاد می بریمش یا وقتی کارمون باهاش تموم شد دیگه تا مشکل بعدی سراغش نمی ریم. باز هم می ریم سراغ افراد دیگه اما اون باز هم پیش خودش می خنده و می گه عیب نداره باز هم هر موقع کارت گیر کرد بیا پیش من.تا حالا به این موضوع فکر کردی که این دوست عزیز که تنهای تنهای تنهاست دوست داره که تو هم بهش یه سری بزنی سرتو بگیری بالا بهش بگی سلام امروز فقط به خاطر خودت اومدم، اومدم که بهت بگم چقدر دوست دارم .ازت تشکر کنم که اینقدر به فکر منی و شرمندم که من اون طور که تو می خوای به فکرت نیستم.می دونم به من حتی به اندازه یک قطره هم نیاز نداری ولی باز هم شرمندم که برات بنده بدی بودم.اگه خوب گوش کنید داره یه صدایی می یاد که میگه((یکی اون بالاست که مارو دوست داره))

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, ] [ 16:20 ] [ اشنای غریبه ]

جمله ای زیبا ازشهید چمران

 

شهید چمران:آنانکه بمن بدی کردند مرا هوشیارکردند،آنانکه بمن انتقاد کردند،بمن راه ورسم زندگی را آموختند،وآنانکه به من خوبی کردندبمن مهرووفا آموختند،پس خدایا بهمه اینان که باعث تعالی دنیوی واخروی من من شدند خیر ونیکی دنیا وآخرت عطا کن

مناجات های زیبای شهید چمران

پرگشایم

 

خوش دارم که در نیمه های شب در سکوت مرموز آسمان و زمین به مناجات برخیزم. با ستارگان نجوا کنم و قلب خود را به اسرار ناگفتنی آسمان بگشایم. آرام آرام به عمق کهکشانها صعود نمایم، محو عالم بی نهایت شوم . از مرزهای علم وجود  در گذرم و در وادی ثنا غوطه ور شوم و جز خدا چیزی را احساس نکنم.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, ] [ 15:48 ] [ اشنای غریبه ]

ترفندهای کامپیوتر

 

با استفاده از کلیدهای ترکیبی Win+R و یا رفتن به منوی استارت وارد محیط Run شوید.
حال کافی است هر یک از این کدها را در آنجا وارد کنید:

REGEDIT
با تايپ این دستور رجيستری ويندوز باز ميشود وبا استفاده از ان متوانيد قسمت های مختلف ويندوز را بنا به سليقه و خواست خود تغيير دهيد .متذکر می شويم در رجيستری چيزی را که نميدانيد حذف يا تغيير ندهيد .

CMD
با تايپ اين دستور محيط سيستم عامل داس روبروی شما ظاهر می شود و می توانيد فرمان های خود را برای اين سيستم عامل تايپ نماييد.

PERFMON
با تايپ اين دستور برنامه سيستم مانيتور اجرا می شود و در آن جزيياتی در مورد فضای اشغال شده از رم و يا مقدار بازدهی سی پی یو و همچنين مقدار اطلاعات خواننده شده از هارد را برای شما به صورت نمودار بيان می نمايد.

SYSEDIT
با تايپ اين دستور ويرایشگر فايل های سيستمی اجرا می شود و می توانيد آنها را ويرايش نماييد .متذکر ميشويم در صورت تغييرات اشتباه ممکن است سيستم شما بالا نيايد .

FIREWALL
با تايپ اين دستور می توانيد ديواره آتش ويندوز خود را فعال ويا غير فعال کنيد . فعال بودن ديواره آتش برای امنيت در شبکه ونيز جلوگيری از ورود هکرها به سيتم شما بسيار موثر است.

Drwtsn32
با تايپ اين دستور برنامه دکتر واتسون اجرا می شود اين برنامه در گزارش و همچنين عيب يابی مشکلات نرم افزاری بسيار مفيد می باشد .

NTBACKUP
با تايپ اين دستور برنامه گرفتن نسخه پشتيبان بر روی سيستم شما اجرا شده و می توانيد از سيستم خود نسخه پشتيبان تهيه نماييد .

DISKMGMT
با تايپ اين دستور برنامه مديريت ديسک شما اجرا شده و می توانيد با استفاده از آن ديسک سخت خود را مديريت نماييد ويا هر يک از پارتيشن ها را حذف نماييد .

DEVMGMT
با تايپ اين دستور ميتوانيد سخت افزار های نصب شده بر روی سيستم خود را بازبينی نماييد و يا يک از آنها را حذف و يا نصب نماييد .

EDUCEDIT
با تايپ اين دستور می توانيد يک کاراکتر بسازيد و يا يک کاراکتر را ويرايش نما ييد.

ُ Services
با تايپ اين دستور می توانيد يکی از سرويس های ويندوز را لغو نماييد يا يک سرويس جديد به آن اضافه نماييد .

MSCONFIG
با تايپ اين دستور ميتوانيد نرم افزارهای را که در هنگام بالا آمدن سيستم بر روی قسمت سيستم ترايي ويندوز قرار می گيرند غير فعال کنيد .ضمنا اگر سيستم شما دير Shut Down می شود به اين قسمت سری بزنيد.

 

 

با استفاده از ترفندی که هم اکنون به شما معرفی میکنیم میتوانید به راحتی و با تایپ یک دستور بفهمید که از مدت زمان روشن بودن کامپیوتر شما چه مدت گذشته است.

برای این کار:
از Start به Run بروید و در Run تایپ کنید cmd .
در پنجره باز شده دستور net statistics workstation را تایپ کنید.
خواهید دید که متونی ظاهر میگردد.
در بالاترین قسمت و در مقابل Statistics since میتوانید زمان و تاریخ روشن شدن سیستم را ببینید.

بالا بردن سرعت هارد دیسک

برای انجام این کار لازم است که ابتدا در بخش run عبارت system.ini را تایپ کنید و اینتر را بزنید.بعد از زدن اینتر یک فایل اسکی( متن) باز می شود . حال جلوی عبارت [386enh] کلیک کرده و اینتر کنید تا در زیر این عبارت یک خط خالی ایجاد شود. حال در این خط عبارت Irq14=4096 را بنویسید. سپس تغییرات را با زدن گزینه Save در منوی فایل ذخیره کنید. فایل را ببندید و کامپیوتر را ریستارت کنید.

 

ترفندهای ریجستری29 صفحه (pdf)-1 

 2- دانلودترفند های ویندوز برای همه 20صفحه در قالب(pdf)

 

 

3-دانلودترفندهای ویندوز واینترنت 40صفحه در قالبpdf

 

 

[ سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:, ] [ 22:16 ] [ اشنای غریبه ]

 

قرآن در زمانی نازل شد كه مردم در اثر گمراهی به شراب خواری عادت كرده بودند. به طوری كه زشتی آن از بین رفته و مبارزه ناگهانی با آن مشكل بود. بنا بر این در تربیت قرآنی، اصل تدریج رعایت شد و در طی 4 مرحله تحریم شد. این مراتب در قرآن عبارت اند از:

 

مرحله اول) خداوند از میوه های نخل و انگور ها (غذای پربركتی نصیب شما نمود) كه گاه از آن شراب می سازید و گاه رزق پاكیزه می گیرید. (نحل/67)

 

بدیهی است كه قرآن شراب ساختن را در مقابل رزق پاكیزه قرار داد تا اشاره ای لطیف به بدی شراب داشته باشد.

 

مرحله دوم) ای پیامبر! از تو درباره شراب و قمار می پرسند، بگو در آن دو گناه بزرگی است و منافعی برای مردم دارد ولی زیان های شراب و قمار از سودشان بزرگتر است. (بقره/219)

 

مرحله سوم) ای كسانی كه ایمان آورده اید! به نماز نزدیك نشوید هنگامی كه مست هستید تا آنكه آنچه را می گویید بفهمید. (نساء/43)

 

مرحله چهارم) ای كسانی كه ایمان آورده اید همانا شراب و قمار و بت ها و (وسایل) بخت آزمایی، پلیدی و شیطانی است. پس از آن دوری گزینید و (ترك نمایید) شاید كه رستگار شوید.(مائده/91)

 

به راستی برنامه تحریم خوردن شراب با چه روش مدبرانه ای همراه با اصل تدریج بیان شد. اما نفس آدمی در برابر هوس ها، بازیگری می كند و فقط یك بخش حرف خداوند را می نگرد.

 

احادیث منع شرابخواری:

 

1- پیامبر اعظم (ص) به علی (ع) فرمود: ای علی! تمام گناهان را در خانه ای قرار داده اند و كلید آن، خوردن مشروب الكلی است. (بحار الانوار/ ج77/ ص47 ، كافی/ ج6/ ص397)

 

2- رسول اكرم (ص) فرمود: ای علی! برای شرابخوار زمانی هست كه خدای خود را نمی شناسد. (همان)

جهت دریافت فایل کامل میتوانید انرا دانلود کنید.

دانلود فابل به صورت word

دانلود فایل به صورتpdf

 

[ یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, ] [ 23:8 ] [ اشنای غریبه ]

 

 

 

بسمه تعالی

 

نكته هاي ناب

قطارتاوقتی درایستگاه است وتوقف کرده همه باحیرت آن راتماشا می کنند وابهت آن را می ستایند ولی وقتی حرکت می کندبچه ها باسنگ شیشه های آن رامی شکنند.(باحرکت وتلاش وعلم وپژوهش مشکل داریم) (نقل ازشهیدمطهری)



من سپاسگزارمعلمي هستم كه به من انديشيدن رابياموزد، نه انديشه هارا. (نقل ازشهیدمطهری)



سختي ها مادر خوشبتي هاست. (نقل ازشهیدمطهری)



عبارت "مااستطعتم" به معني "هرقدر كه مي توانيد" در قرآن كريم، دوبار بكار رفته است:

يكي در آيه 60 سوره انفال ، واعدوا لهم مااستطعتم من قوة - هرقدر كه مي توانيد درمقابل دشمنان آماده ونيرومند شويد-

ديگري درآيه 16سوره تغابن، فاتقواالله مااستطعتم - هرقدر كه مي توانيد تقواي الهي پيشه كنيد-

هردوعبارت براي مقابله انسان با دشمنانش است ،اولي براي مقابله بادشمن بيروني وظاهري.(جهاد اصغر) ودومي براي مقابله بادشمن دروني وباطني،يعني نفس. (جهاد اكبر) آیت ا...نمازی


چه بسيار است عبرت هاي روزگار وچه اندك است عبرت گرفتن. اميرا لمؤمنين(ع)



قدر عافيت آن كسي داند كه به مصيبتي گرفتارآيد. سعدي




درد، همسايه مرداست محمدرضاسنگري



مرد را دردي اگر بودي خوش است درد بي دردي علاجش آتش است



به خواب رفته را مي توان بيدار كرد اماآنكه خود را به خواب زده است ،هرگز مثل انگليسي



خواب گنج فقرا و رنج اغنياست



هر كسي زير زبانش نهفته است (امير المؤمنين )

بدلیل طولانی بودن مطالب می توانید فایل را دانلود کنید:

دانلود فایل
 

[ شنبه 26 آذر 1390برچسب:, ] [ 22:53 ] [ اشنای غریبه ]

 

آرزوى جبرئيل ياهفت خصلت ممتاز

 

آرزوى جبرئيل چيست؟ در حديثى از «مواعظ العدديه» حضرت آيت الله مشكينى نقل كرده كه پيامبراكرم(صلى الله عليه وآله وسلم) به على(عليه السلام)فرمود: اى على جبرئيل به من گفت: آرزو داشتم بخاطر انجام هفت كار از جنس بشر باشم تا بتوانم آنها را انجام دهم.

 

1ـ در نماز جماعت شركت كردن.

 

2ـ همنشينى با علما.

 

3ـ اصلاح و آشتى برقرار كردن بين دو نفر كه با هم قهر هستند.

 

4ـ محبت و نوازش نمودن نسبت به يتيمان.

 

5ـ عيادت مريض نمودن.

 

6ـ تشييع جنازه كردن.

 

7ـ در موسم حجّ به حاجيان در مكه آب دادن.

 

بعد پيامبراكرم(صلى الله عليه وآله وسلم) به على(عليه السلام) مى فرمايد: يا على در انجام اين امور جدّى و كوشا باش.

 

به اميد اينكه اين مجموعه مورد توجه و استفاده علاقمندان مكتب اهلبيت قرار گيرد و براى همگان سازنده و آگاهى بخش باشد. جهت اطلاع بیشتر می توانید  فایل رو دانلود کنید 

فایل دانلود

[ شنبه 26 آذر 1390برچسب:, ] [ 22:30 ] [ اشنای غریبه ]

معانی گلها به عنوان سمبل عاشقی

گل مریم: نشانه نجابت و پاکی معشوق است و اگر عاشقی آن را تقدیم معشوق نماید، می خواهد بگوید که به عفت و عشق او اطمینان کافی دارد

گل یاس: نشانه آنست که عشق و دوستی باید دو جانبه باشدوگرنه بی ثمر است و علامت آن است که عشق عاشق اگر از جانب معشوقه پذیرفته نگردد او را ترک می نماید و فراموشش می نماید

گل زرد: نشانه ای است بر احساسات تنفر آمیز عاشق نسبت به معشوق خویش

گل بنفشه: نشانه آنست که عاشق از دلدارش می خواهد با او مهربان باشد او را دوست بدارد و در رنج و شادمانیش شریک و سهیم باشد

گل یخ: نشانه ای است بر نا امیدی و رنج عشق

گل نرگس: نشانه ای است بر شوریدگی عاشق که از معشوقه می خواهد با او یکرنگ باشد

گل لاله: نشانه آنست که عاشق حاضر است در راه معشوق از جان خویش هم بگذرد و هرچه که او بخواهد انجام دهد

گل میخک: نشانه آنست که عاشق قلب خودش را که بهترین هدیه هاست به معشوق ز جان گرامی تر تقدیم می کند

گل نسترن: نشان آنست که عاشق از خیانت معشوق به تنگ آمده و دلش می خواهد از او که عشق را با هوس مخلوط کرده است بگریزد

گل مروارید: نشانه ای است بر آخرین حرف های دل عاشق و آخرین ناله های قلب دیوانه اش

گل شقایق: نشانه ای است از عشق شور انگیز عاشق به معشوق و نشانه ی تپیدن های قلب اوست در آرزوی دیدار معشوق

گل سرخ : نشانه عشق آتشین است عشقی که عاشق می خواهد خود را در میان شعله هایش قربان معشوق نماید

گل اطلسی: را هر که برای معشوق بفرستد از او می پرسد که آیا او را دوست دارد یا نه

گل بید مشک: نشانه آنست که عاشق کینه معشوقه بی وفا را به دل نمی گیرد و با فرستادن شاخه ای از این گل به او می گوید من تو را می بخشم زیرا گناه از من و سرنوشت من است

گل ناز: نشانه آنست که عاشق در عین حال که ناز معشوقه را دوست دارد دلش می خواهد او فسونگری را کم کند و به سوی وی روی آورد

گل مرزنگوش: نشانه نفرت عاشق و نفرین اوست که برای معشوق می فرستد

گل شب بو : نشانه آنست که عاشق از معشوق خود تمنای بوسه دارد و از دور او را می بوسد


ادامه مطلب
[ دو شنبه 21 آذر 1390برچسب:, ] [ 23:9 ] [ اشنای غریبه ]

حجاب 2

در خيابان چهره آرايش مكن

از جوانان سلب آسايش مكن

زلف خود از روسري بيرون مريز

در مسير چشمها افسون مريز

ياد كن از آتش روز معاد

طره ي گيسو مده در دست باد

خواهرم ديگر تو كودك نيستي

فاش تر گويم عروسك نيستي

خواهرم اي دختر ايران زمين

يك نظر عكس شهيدان را ببين

خواهر من اين لباس تنگ چيست

پوشش چسپان رنگارنگ چيست

خواهرم اين قدر طنازي نكن

با اصول شرع لجبازي نكن

در امور خويش سر گردان مشو

نو عروس چشم نا مردان مشو

 

[ چهار شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ 18:11 ] [ اشنای غریبه ]

حجاب

 

پدرم گفت پدرجان زن اگر زن باشد

شير در خانه و در كوچه و برزن باشد

پدرم گفت اي دخت نكو بنيادم

زلف بر باد مده تا ندهي بر بادم

هدف دشمن سنگ افكن پيشاني ماست

كسب جمعيتش از زلف پرشاني ماست

پدرم گفت گل از رنگ ولعابش پيداست

وزن مومنه از طرز حجابش پيداست

اي وطن دختران غيرتمند

 شير خوار تو خواهران منند

در تماشاي ظهر آتش و خون

 خواهرانم براردان منند

خواهرانم برادران غيور!

 شام غم تشنه ي خروش شماست

شان والعصر عصر عاشوراست

ودر اين عصر علم به دوش شماست

خواهرانم حجاب تيغ شماست

تيغ خود را زكف نيندازيد

شرف زن به حفظ عصمت اوست

خويش را از شرف نيندازيد

 از آن بترس روزي جمل دوچرخه شد

اسير پنجه ي راين كرخه شود

زنان فاجعه پا  در ركا ب بگذارند

دوباره از سر زنها حجاب بردارند

برادرم پدرم خواهرم به هوش آييد

گر از قبيله ي موجيد در خروش آييد

كه گفته است دراين واهه ظلم باب شود

ز آتشش جگر اهل دين كباب شود

كسي كه در نفس غرب استحاله شود

به پنجه ي هوس غربيان مچاله شود

 

 

[ چهار شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ 18:3 ] [ اشنای غریبه ]

عاقبت عابد پرهیزگار وزن فاحشه

عابدی بود که همیشه سرگرم عبادت و بندگی و اطاعت حق را می نمود ، به قدری در عبادتش کوشا بود که شیطان هر کاری میکرد که او را از عبادتهایش سست کند نتوانست ، آخر الامر نعره ای زد بچه هایش اطرافش جمع شدند ، گفتند تو را چه شده که فریاد می زنی ؟ گفت : از دست این عابد عاجز شده ام ، آیا شما راهی سراغ دارید ؟ یکی از آن شیطانها گفت : من او را وسوسه می کنم که به شهوت آید و زنا کند . شیطان گفت : فایده  ندارد ، زیرا اصل میل به زن در او کشته شده ، دیگری گفت : از راه خوراکیهای لذیذ او را می فریبم تا به حرام خواری و شراب کشیده شود و او را هلاک کنم . گفت : این هم فایده ای ندارد، زیرا در اثر ریاضت چند ساله شهوت خوراکی نیز در او کشته شده است.

 

سومی گفت : از راه عبادت ! همان راهی است که می توانم او را با آن گول بزنم. شیطان گفت : آفرین مگر از راه تقدس کاری کنی . بالاخره نتیجه این دارالشوری این شد که خود همین شیطانک ماموریت پیدا کرد (در اغلب متدینین از همین راه و نظائرش وارد میشود)

 

 شیطانک به صورت جوانی شد و آمد در صومعه عابد را زد ، آمد در صومعه را باز کرد دید یک جوان است . آقا چه می خواهی ؟

 

شیطان گفت : من جـوان مسـلـمانی هستم ولی متاسـفانه پدر و مادر من گـبـر و بت پرست هستند و نمی گذارند من نماز بخوانم و عبادت کنم ، شنیده بودم عابدی در اینجا مشغول عبادت است و صومعه ای دارد گفتم بیایم نزد شما و بهتر به بندگی ام برسم . مگر شما نمی خواهید تمام مردم خدا پرست شوند یکی از آنها من هستم . عابد ناچارا" راهش داد ، آمد جلوی عابد ایستاد به نماز خواندن .

 

خواند و خواند و خواند تا نزدیک غروب ، عابد روزه دار بود سفره کوچکی پهن کرد و به جوان تعارف کرد ، جوان گفت : نه نمی خورم حالا دیر نمی شود ،    " الله اکبر " ایستاد به نماز ، عابد یک مقدار نان خشک خورد و دوباره به نماز ایستاد بعد خوابش گرفت به جوان گفت : بیا یک مقدار استراحت کن . جوان گفت: نه ، " الله اکبر" و دوباره نماز ، عابد یک مقدار خوابید ، نصفه های شب بیدار شد ، دید این جوان بین زمین و آسمان نماز می خواند ، عابد گفت : عجب عابدتر از من هم هست که به این مقام از نماز رسیده است و اصلا" خسته نمی شود .

 

این چه شوقی و چه نیروئی است که خدا به این جوان داده که غذا نخورد و خواب نداشته باشد و دائما" به عبادت مشغول باشد ؟ بالاخره گفت بروم از او سوال کنم که چه کرده که به این مقام رسیده ؟ شیطانک سرگرم بود و اصلا اعتنائی به عابد نمی کرد ، تا سلام نماز را می داد فورا" به نماز بعدی سرگرم می شد ، تا بالاخره عابد او را قسم داد که فقط سوالی دارم جواب مرا بده ، شیطانک صبر کرد وعابد پرسید چه کردی که به این مقام رسیدی؟!

 

گفت : این که من به این مقام رسیدم به واسطه گناهی بود که مرتکب شدم و بعد هم توبه کردم و حالا هر وقت یاد آن گناه      می افتم توبه می کنم و در عبادتم قویتر می شوم و صلاح تو را هم در همین می بینم که بروی زنا کنی و بعد توبه نمائی تا به این مقام برسی .

 

عابد گفت: من چطور زنا کنم اصلا" راه این کار را نمی شناسم  و پول هم ندارم، شیطانک دو درهم به او داد و نشانی محله فاحشه را به او داد . عابد از کوه پائین رفت و به شهر داخل شد و از مردم سراغ خانه فاحشه را گرفت . مردم گمان کردند که او می خواهد آن زن را ارشاد و راهنمائی کند . جایش را نشان دادند وقتی که بر فاحشه وارد شد پول را به او عرضه داشت و تقاضای حرام نمود .

 

اینجا لطف خدا به یاری عابد می آید و به دل فاحشه می اندازد که او را هدایت کند . زن به سیمای عابد نگریست ، دید زهد و تقوی از آن می بارد ، آمدنش به اینجا عادی نیست . از او پرسید : چطور شد به اینجا آمدی ؟ گفت : چه کار داری تو پول را بگیر و تسلیم شو. زن گفت : تا حقیقت را نگوئی تسلیم تو نمی شوم ؟! بالاخره عابد به ناچار جریان را گفت ، زن گفت : ای عابد هر چند به ضرر من است و من الان به این پول نیاز دارم ولی بدان این شیطان بوده که تو را به سوی من راهنمائی کرده است .

 

عابد گفت : او به من قول داده که به مقام او برسم . زن گفت : نه چنین است که تو می گوئی ، ای عابد از کجا معلوم که پس از زنا توفیق توبه پیدا کنی ، یا   توبه ات پذیرفته شود و یا یک وقت در حال زنا عزرائیل آمد و جانت را گرفت تو جواب خدا را چه خواهی داد ؟ یا اینکه جنب از حرام بودی و فرصت برای غسل و توبه و انابه پیدا نکردی ، جواب حق را چه خواهی داد ؟! از آن گذشته پارچه پاره نشده بهتر است یا پاره شده و وصله کرده شده ؟!

 

این شیطان بوده که تو را فریفته ، عابد باز نپذیرفت . زن در آخر کار گفت : من در اینجا هستم و برای این شغل آماده هستم تو برگرد اگر دیدی آن جوان همانجاست و همین طور سرگرم عبادت است بیا من در خدمتت هستم . ( البته دزد تا شناخته شد فرار     می کند ، تا مؤمن فهمید که این وسوسه شیطان است در می رود )

 

 بقیه داستان در ادمه مطلب می باشد 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:32 ] [ اشنای غریبه ]

مشخصات قویترین و کاملترین اسلحه جهان

نام اسلحه انقلاب اسلامی ایران
محل ساخت مساجد،تکایا،مدارس،حوزه های علمیه، دانشگاهها
شروع ساخت 15/خرداد/1342
مدت ساخت 15 سال و9 ماه و 7 روز
تاریخ بهره برداری 22/بهمن/1357
مدت آزمایش اولیه 8 سال
چگونگی آزمایش دفاع مقدس در برابر جهان استکبار
موارد هدف گیری (کاربرد) قلب ستمگران و مستکبران
الگوگیری از عاشورای 61 هجری
طراح و سازنده حضرت بقیه ا... الاعظم (عج) و سرباز ایثارگرش حضرت امام خمینی (ره)
رنگ اسلحه سبز ولایت . سفید آزادگی . قرمز شهادت
انواع خشاب توکل به خدا،راهپیمائی ، انتخابات ، حضور گسترده مردمی
انواع فشنگ وحدت کلمه ، بصیرت ، دعاهای توسل ، کمیل ، زیارت عاشورا و ...
برد مفید(بدون دوربین) از ایران تا قلب دشمنان اسلام
تعداد خان دهها میلیون نفر
قدرت نفوذ گلوله بی نهایت (به اتکای قدرت خدای متعال)
چاشنی فرامین فرماندهی معظم کل قوا
تیر انداز فرماندهی معظم کل قوا
کمک تیرانداز ملت شریف و قهرمان ایران
سیبل تمرین اسرائیل غاصب
راههای نفوذ بیگانه غفلت از ایمان به خدا و عدم پشتیبانی از ولایت فقیه

 
توضیحات:
این اسلحه با کلمه ا... اکبر و با رمز یاعلی،یازهرا،یاحسین،یامهدی(علیه السلام)شلیک و با خون شهید خنک شده و با هر بار شلیک به قدرت آن افزوده میشود.
توجه :
از برادران و خواهران متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران . مبانی مترقی اسلام ناب محمدی (ص) استدعا داریم در حفظ و نگهداری این سلاح کوشا باشید تا در موقع لزوم به بهترین وجه تحت فرماندهی حضرت صاحب الزمان (عج) مورد استفاده قرار گیرد.
ضمنا این وضعیت تا زمان ظهور با برکت حضرت مهدی (عج) به صورت آماده باش می باشد.




[ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, ] [ 19:12 ] [ اشنای غریبه ]
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By MihanSkin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات وب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 215
بازدید کل : 27995
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران